Siapa Nak Jadi Pengikut Saya...Mari...Mari...

$$$klik$$$

Selasa, 26 Oktober 2010

Salam makan-makan....

     Assalamualaikum dan Salam makan-makan...huhuhuuu....ni 1st time buat blog ni....heeee....pertama-tama nyer saya nak ucapkan berbanyak-banyak terima kasih to my kawan-kawan yang dok suruh-suruh saya buat blog untuk isi masa lapang saya yang telampau banyak tu...heeeee...so kalo ada silap or salah...janganlah anda semua meyalahkan saya yang baru nak belajar ni ek...salahkan kawan-kawan saya tu...heeee...( jangan mara yek )
     Mula-mula rasa pening gak la nak buat bende-bende ni semua...ye la...apa tajuk utama yang saya perlu buat dengan kata lain tajuk besar bagi blog ni...tp setelah buat sedikit kajian...dok intai blog-blog orang lain...maka hamba megerti la...tajuk yang amat-amat sesuai dengan saya ni bab "MAKAN"...so...di sini bermulalah perjalanan blog makan saya...

     Seperti blog-blog makan yang lain ( kalo ada la ) blog saya bukan nak tunjuk hanya makanan golongan bangsawan-bangsawan ni...maksud nyer bukan makanan mewah la...blog ni nk tunjuk makanan-makanan orang biasa-biasa jek...tapi sedap dan sedaplah...hahahaaa....saya akan banyak memfokuskan kepada jenis-jenis makanan orang kampung...kuih-kuih yang kadang kala susah kita nak jumpa...termasuk la lauk-lauk yang agak RARE-RARE gak la...yang kadang-kadang orang tak berani nak makan ( yang HALAL jek tau ) dan boleh la saya selit-selitkan sedikit makanan golongan bangsawan ni...kang jakun plak sal...termasuk la masakan orang-orang mat salleh yang dah di melayukan...heeeee....Selain itu saya akan selitkan jua info plan...nama kedai dan lokasi kedai-kedai yang best ni agar anda semua dapat kongsi bersama...tak kan la nak makan sorang-sorang plakkan...heeee...dan tidak lupa jugak tips-tips kesihatan untuk kita bersama.
     Maka kawan-kawan semua...dengan ini maka rasmi la my 1st blog bertajuk "perutbuncit-bongchai30.blogspot.com"...di harap kawan-kawan semua terhibur and dapat membuncitkan lagi perut anda bersama-sama saya...hahahahaaa...sekian...Wassalammualaikum......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...